Jak dobrać meble biurowe do dużej przestrzeni?
Meble biurowe to przede wszystkim biurka i pojemne szafy na dokumenty. Na dużej przestrzeni można pozwolić sobie na to, aby meble nie były najmniejsze. W obszernych i pojemnych szafach pomieszczą się wszystkie najważniejsze dokumenty do bieżącej pracy. Zaleta dużych powierzchni biurowych jest możliwość stworzenia strefy z archiwum i brak konieczności wydzielania dodatkowych pomieszczeń. Tym bardziej że z funkcjonowaniem każdego biura wiąże się obowiązek przechowywania dokumentów przez określony w przepisach czas.
Wyposażenie biura zawsze powinno być dostosowane do powierzchni pomieszczenia. Najlepiej, jeśli meble zajmują znaczną część biura, co pozwoli stworzyć przytulny i przyjemny klimat do pracy. Warto jednak zachować odpowiednią odległość pomiędzy poszczególnymi stanowiskami, tak aby pracownicy nie czuli się przytłoczeni oraz żeby można było swobodnie poruszać się pomiędzy szafami i biurkami. Wykonujemy meble biurowe na wymiar w Mińsku Mazowieckim, a do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Najpierw dokonujemy dokładnych pomiarów, a następnie przygotowujemy projekt i przedstawiamy najbardziej funkcjonalne rozwiązania.
Jak umeblować biuro?
Wbrew pozorom dobra organizacja dużej powierzchni biurowej to spore wyzwanie. Przede wszystkim meble nie powinny być rozstawione w sposób chaotyczny po całej powierzchni. Najlepszym rozwiązaniem jest podział pomieszczenia na strefy i ustawienie w nich mebli zgodnych z przeznaczeniem. Na dużych powierzchniach sprawdzają się obszerne biurka wyposażone w pojemne szafy zamykane na klucz umieszczone w jednym ciągu, najlepiej w formie wyspy. Poszczególne stanowiska można poprzedzielać przegródkami. W osobnej części biura warto stworzyć archiwum, do którego wszyscy upoważnieni pracownicy będą mogli mieć swobodny dostęp. W archiwum najlepiej zaplanować pojemne szafy na klucz oraz regały